niedziela, 7 marca 2010

mój blog otrzymał wyróżnienie :)

słuchajcie słuchajcie, mój blog otrzymał wyróżnienie :D
                 od KATRINY :)

dziękuję bardzo serdecznie :)


dowiedziałam się też z jej bloga [i skopiowałam zasady ;p], że w takim przypadku należy:
1. podziękować osobie, która je podarowała
2. podlinkować ją na swoim blogu
3. podarować 10 osobom
4. wyróżnione osoby podlinkować
5. poinformować je, zamieszczając informację w komentarzach

wybór był trudny, bo wiele blogów odwiedzam ciesząc oczy Waszą twórczością, mnogością styli i samymi pracami [ja zwykle wsiąkłam w oglądanie ;)] i tak wytypowałam swoją pierwszą dziesiątkę :)
kolejność przypadkowa :P
cwasia
katasiaczek
marsza
margot
rudlis
mamami
filoarte
uhk
lena_wz
oraz równie świeży jak mój:
carrot

starałam się nie powtarzać innych blogów, które równocześnie już to wyróżnienie otrzymały w tym czasie..
zaglądajcie tam, bo warto :)
i jeszcze jedno.
obserwujecie mnie, komentujecie, co jest niezwykle miłe, ale umieszczajcie też w profilach swoje blogi, bo czasami trudno Was znaleźć, a chętnie pooglądałabym prace tych z Was, których jeszcze nie miałam okazji :)

pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Witaj:)
    Z całego serca dziękuję Ci za wyróżnienie, jest mi przemiło, że moje wytwory zwróciły na siebie Twoją uwagę:)
    Pozdrawiam ciepło:)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie, i bardzo mi miło, ze się ujawniłaś, bo do tej pory mogłam sobie tylko z podpisów na GG zgadywać, że masz nowego bloga i cos tam pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaszczycona! Dziękuję!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia:)))

    I ślicznie dziękuję za wyróżnienie:*

    Jak tylko uporam się z moim remontem w domu to zabieram się za nadrabianie zaległości (wiesz o czym piszę!:) )
    Pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie (jak zwykle piszę z tygodniowym opóźnieniem). Buźka!

    OdpowiedzUsuń