niedziela, 28 lutego 2010

Srebrem Bielony

było czarno-złoto, więc dla kontrastu dziś biało-srebrno :)
"grubasek" zrobiony według kursu Leny , zmodyfikowany o wklejenie tasiemki do wiązania. rozpoczęty na spotkaniu scraperek dolnośląskich [i znów powstała mi tylko baza ;) to chyba moje fatum ostatnio ;)], a dokończony już w domu.
odbitka stempla również zdobyta na spotkaniu ;)
jak można zauważyć na tagu [puncherowany na... zgadnijcie ;)... tym samym spotkaniu ;)] , znalazły się moje kochane kontury do szkła.
ponownie papier tkaninowy zagrał główne skrzypce.
wiem, że zdjęcia wyglądają jak czarno-białe, ale to wynik robienia ich na niemal czarnym biurku ;)
on naprawdę tak wygląda  ;)


na spotkaniu w tej grupie byłam po raz pierwszy, poznałam mnóstwo fantastycznych dziewczyn, które w tym miejscu serdecznie pozdrawiam :) ogólnie było mnóstwo zabawy, rozmów, oglądania skarbów innych uczestniczek i tworzenia :) mam nadzieję trafić tam ponownie następnym razem :)
a póki co uciekam spać :)
pozdrawiam wszystkich odwiedzających, tych się wpisujących i tych milczących ;)
ddoll

3 komentarze:

  1. Świetny grubasek. :) Super, że wykorzystałaś spotkaniowe zdobycze. :D

    Do następnego spotkania. ;) Mnie też było miło Cię poznać. I jeszcze raz dzięki za podwózkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię było poznać! Super grubasek! Modyfikacja świetna! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny :) bardzo się cieszę, że udało mi się trafić do Waszej gromadki :)
    Katrina, pamiętaj, ze ja się zgłaszam do Ciebie na naukę tuszowania :D
    Lena, jeszcze raz dzięki za kursik, mimo, że jestem niepokornym uczniem ;)

    OdpowiedzUsuń