poniedziałek, 22 lutego 2010

Księżniczka Emo

widzę, że zaglądacie ciekawi nowości :)
tak, wczoraj tForzyłam i dziś pokażę Wam jeden z wytworzonych... ramkomagnesików :)
będzie ich więcej, ponieważ Połówka postawiła mi ultimatum i mam wytworami zarabiać na swoje tForzeniowe fanaberie i hobby ;)

na pierwszy ogień i pod ocenę rameczka w stylu Księżniczka Emo :)
po konsultacji z Dzieciorami czarno-różowa i wyrazista :)
ręcznie poprawiane stemple drobno brokatowym żelopisem :)
w rzeczywistości nie błyska aż tak, wręcz przeciwnie, przebłyskuje wyłącznie w zależności od padania światła, ale z racji tego, że słońce nam dziś dokazuje, a moja magnetyczna tablica wisi równolegle do okna, możecie obejrzeć tę "błyskotliwość" w pełnej krasie :)
wymiary: 8x11, okienko na zdjęcie w formacie legitymacyjnym :)




 
 
i gwarantuję, ze jest idealnie prostokątna ;)
nie wiem dlaczego takie dziwne wrażenie nierówności wychodzi mi na tych fotkach ;)

ps.: tak po przypatrzeniu sie widzę, ze kolory też mi przekłamało. ten róż jest delikatny ale ciepły. jakby z tonem tylko kremowego, ale zdecydowanie całość jest cieplejsza niż na tych zdjęciach...

4 komentarze:

  1. Świetna! Myślę, że każda księżniczka Emo będzie zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. księżniczka emo .... boże co za bzdury wiesz że jsteś poważnie chra na główkę>>!!?? wiesz... wieszxD


    ANTY_EMO/metalowa-berry

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pragnę mieć to pudełeczko! :) Ten pojemniczek na herbatę,również. Masz Kobieto,dar. Zazdroszczę ( jak to Polka:P) i podziwiam szczerze. Piękne

    OdpowiedzUsuń