sobota, 26 czerwca 2010

kwiaty w wersji ddoll ;)


natomiast starsza córa kończyła trzecia klasę. z tej okazji powstała całkowicie inna karteczka.
chciałam w niej ująć całą sympatię i wdzięczność dla wychowawczyni, która zajmowała się nią ostatnie dwa i pół miesiąca. tylko tyle i aż tyle, bo dziecko nam się nareszcie zaczęło uśmiechać i otrząsnęło po poprzedniej klasie i wychowawczyni.
w sumie powinnam jeszcze zrobić jakąś dla dyrektora, który pozwolił mi dziecko przenieść pod koniec roku, ale czasu mi nie wystarczyło ;)

sytuacja jak poprzednio, nie zdążyłam zrobić fotek, Połówka cyknęła coś na szybko, ale udało mi się coś z nich wybrać ;)

tak więc możecie obejrzeć całość:
i szczegóły oraz torebeczkę :)
a torebeczki zaczynają wchodzić mi coraz bardziej w krew, powoli dopracowuję co zrobić, by robić je błyskawicznie i z jak najmniejszymi stratami :)
jak znajdę chwilę, to wkleję Wam tu kurs :)

pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Piękna karteczka! Kwiatki przecudne - poproszę więcej w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń